+40 358630043 clienti@aosom.ro
Livrare in
Romania
Alege locatia de livrare
Optiunile si termenul de livrare pot varia in functie de locatie
+ Adauga o adresa noua
Adauga codul postal
Livrarea la
Reguli de plasare a recenziilor

Reguli de plasare a recenziilor
Cautam mereu modalitati de imbunatatire a experientei clientilor nostri pe aosom.ro. Recenziile voastre sincere despre produsele noastre ne permit sa facem exact asta. Sunteti specialisti cu experienta care au achizitionat de la noi. Oferindu-va o platforma pentru a va exprima parerea clara, concisa si sincera stim ca alti cumparatori vor fi mai informati in momentul alegerii produsului potrivit pentru ei precum si sa ne imbunatatim ca companie.

1. Cine poate lasa o recenzie?
Numai clientii care au comandat produsul pentru revizuire pot lasa o recenzie pe pagina produsului respectiv.

2. Cum poti scri o recenzie?
Clientii care au achizitionat produsul pot lasa o recenzie pe pagina acestuia prin doua metode:
a. Conectarea la contul personal Aosom si gasirea comenzii.Sau
b. Facand click pe link-ul " Lasa o recenzie" din emailul trimis dupa primirea produsului.

3. Ce informatii ar trebui sa incluzi pentru o recenzie utila?
Evaluarea ar trebui sa includa experienta ta de utilizare a produsului, precum si caracteristicile utile ale produsului si poate include, de asemenea, opinii despre serviciul clienti si livrare.
Recenziile cumparatorului sunt compuse din evaluari si comentarii: Poti evalua produsul cu o nota intre 1 si 5 (1 fiind cel mai mic rating si 5 fiind cel mai mare)

4. Sunt monitorizate recenziile si pot fi eliminate?
Recenziile sunt monitorizate de Aosom.ro. Recenzia cumparatorului este publicata pe site imediat dupa ce a fost revizuit.
Recenziile pot fi eliminate de aosom.ro in urmatoarele situatii:
a. Recenzia este utilizata in scopuri publicitare: recenzia contine de exemplu: link-uri, numere de telefon, adrese email.
b. Continutul recenziei este spam de exemplu: continutul recenziei este publicata de mai multe ori sau de pe diferite conturi.
c. Recenzia este in afara subiectului. De exemplu daca se vorbeste despre alt produs.
d. Evaluarea cumparatorului este in contradictie cu comentariul. Adica numarul de stele acordat nu se potriveste cu continutul recenziei.
e. Recenzia contine comentarii de natura politica, abuziva, obscena, ofensatoare, sau cu informatii cu caracter sexual.
f. Evaluarea este considerata defaimatoare (afirmatia sau atribuirea unui fapt care afecteaza reputatia unei persoane) sau revizuirea poate fi vazuta ca un atac personal.
g. Continutul recenziei sunt incorecte, false sau neadevarate.
h. Continutul recenziei se refera sau conduce la o activitate ilegala.
i. Continutul recenziei este protejat de drepturi de autor, marci comerciale sau drepturi de brevet.
j. Recenzia a fost publicata in urma unui furt de identitate
k. Revizuirea contine informatii personale sau informatii personale despre o terta parte, cum ar fi: card de plata, numar de securitare si altele)
l. Recenzia contine discursuri instigatoare la ura, continut discriminatoriu, homofobie, rasism sau indemnuri la violenta.

In cazul nui refuz de a publica sau de a elimina o recenzie, Aosom va notifica cumparatorul prin email. Aosom va informa cumparatorii a caror recenzie nu a fost publicata si va atasa si motivul respingerii acesteia. Aosom poate contacta oricand autorul recenziei.