*Octombrie - Luna promotiilor tari: -15% la comenzi de peste 899 lei | Cod AUTUMN15
Alege locatia de livrare
Optiunile si termenul de livrare pot varia in functie de locatie
+ Adauga o adresa noua
Adauga codul postal
Livrarea la
Cosul meu
Subtotal:
Intrebari frecvente
FAQ Aosom
  • Cum va pot contacta daca am o intrebare?
    Ne poti trimite un mesaj la adresa de e-mail clienti@aosom.ro sau la numarul de telefon +40 312294730. Serviciul nostru pentru clienti este disponibil de luni pana vineri de la 9:00 pana la 18.00.
  • Cum pot plasa o comanda?
    Poti plasa comanda direct pe site-ul sau aplicatia noastra pentru mobil. Fa clic pe "Adauga in cos" de pe pagina produsului dorit si urmareste toti pasii pentru a finaliza comanda.
  • Livrati la adresa mea?
    Livram pe tot teritoriul Romaniei. Pentru zonele defavorizate ne rezervam dreptul de a anula comanda. Livrarea la usa nu este asigurata de catre curier.
  • Cum pot urmari, modifica sau anula comanda mea?
    De indata ce comanda este procesata, vei primi un cod de urmarire (AWB) pentru a urmari statusul livrarii in timp real direct pe pagina firmei de curierat. Comenzile deja procesate nu pot fi anulate sau modificate.
  • Am primit numarul de urmarire al coletului meu, dar nu il gasesc pe site-ul firmei de curierat, de ce?
    Pot fi necesare pana la 48 de ore de la momentul expedierii coletului tau pentru ca informatiile de urmarire sa fie introduse in sistemul firmei de curierat. In cazul in care statusul livrarii nu este inca activ dupa 48 de ore de la expediere, contacteaza serviciul nostru pentru clienti la adresa e-mail clienti@aosom.ro sau la numarul de telefon +40 312294730.
  • In cat timp se va livra comanda?
    Durata medie a livrarii este de 5-7 zile lucratoare de la momentul predarii coletului catre firma de curierat.
  • Comanda mea a sosit deteriorata sau cu piese lipsa, ce ar trebui sa fac?
    Daca ai primit coletul lovit sau produsul deteriorat, anunta-ne pe adresa noastra de e-mail clienti@aosom.ro, atasandu-ne si cateva poze. In cazul in care ai primit comanda incompleta (piese lipsa), te rog sa marchezi pe schita componentele omise si sa scrii la adresa de e-mail mentionata anterior.
  • Nu mi-am primit comanda, ce ar trebui sa fac?
    Verifica statusul livrarii folosind AWB-ul primit pe e-mail. Daca acesta nu apare actualizat dupa 48 de ore, contacteaza-ne la adresa de e-mail clienti@aosom.ro, indicand numarul comenzii.
  • As dori sa returnez comanda, ce ar trebui sa fac?
    In cazul in care te-ai razgandit si doresti sa returnezi produsul, este necesar sa ne contactezi pe adresa de e-mail clienti@aosom.ro pentru a stabili impreuna demersurile necesare in vederea returnarii produsului.
  • Care sunt metodele de plata acceptate?
    Ai posibilitatea de a achita comanda prin transfer bancar, plata cu cardul sau plata la livrare. In prezent, nu toate produsele au disponibila plata la livrare. Daca pentru articolul selectionat nu apare aceasta varianta, inseamna ca acesta poate fi achitat doar cu cardul sau prin OP