Căutări recente

Transport gratuit

La toate produsele

Descarca aplicatia Aosom Shopping
Aosom APP: Preturi mici si transport gratuit
0
Coșul meu
Subtotal de coș:
Arată coșul
FAQ Aosom
  •  
    Cum vă pot contacta dacă am o întrebare?
    Puteți să ne trimiteți un e-mail la [email protected] Serviciul nostru pentru clienți este disponibil de luni până vineri de la 8.00 la 13.00 și de la 14.00 la 19.00.
  •  
    Cum pot plasa o comandă?
    Puteți cumpăra produsul dorit direct online făcând clic pe butonul „Adăugați în coș” de pe pagina produsului dorit, apoi urmați toate instrucțiunile pentru a finaliza comanda. Pentru plată acceptăm carduri de credit sau ramburs la curier.
  •  
    Trimiteți la adresa mea?
    Produsele noastre pot fi expediate în toată Romania. Pentru zonele defavorizate ne rezervăm dreptul de a anula comanda sau de a conveni asupra costurilor de expediere în concordanță cu greutatea, volumul și numărul articolelor pe care doriți să le achiziționați. Livrarea la etaj nu este asigurată de curier.
  •  
    Cum pot urmări, modifica sau anula comanda mea?
    Puteți verifica oricând starea comenzii dvs. conectându-vă la site-ul nostru Aosom.it. În secțiunea „Comenzile mele” veți găsi lista comenzilor dvs. Făcând clic pe comanda care vă interesează, veți primi informații de urmărire. Pentru a anula sau modifica o comandă care a fost deja procesată, contactați serviciul nostru pentru clienți la [email protected]
  •  
    Am primit numărul de urmărire al coletului meu, dar nu îl găsesc pe site-ul curierului, de ce?
    Din momentul în care comanda dvs. este procesată pentru expediere, poate dura până la 24 de ore pentru ca informațiile dvs. de urmărire să fie introduse în sistemul curierului. Contactați serviciul nostru pentru clienți la [email protected] dacă urmărirea dvs. nu este încă activă după 48 de ore de la expediere.
  •  
    Cât timp va dura să primesc comanda mea?
    În medie, produsele sosesc la 5 zile lucrătoare după comandă, cu excepția cazului în care destinatarul se află în zone deosebit de greu accesibile unde vor fi necesare una sau două mai multe zile.
  •  
    Comanda mea a sosit deteriorată sau cu piese lipsă, ce ar trebui să fac?
    Contactați serviciul nostru pentru clienți la [email protected] și vom fi gata să vă ajutăm.
  •  
    Nu mi-am primit comanda, ce ar trebui să fac?
    Încercați să vă verificați contul Aosom pentru a verifica starea comenzii dvs. Dacă informațiile de urmărire sunt incorecte sau nu sunt disponibile, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la [email protected]
  •  
    Aș dori să returnez comanda, ce ar trebui să fac?
    Dacă v-ați răzgândit și doriți să ne returnați produsul pe care l-ați achiziționat, nu trebuie să ne oferiți nicio explicație cu privire la motiv, vom rambursa costul total al produsului (cu excepția cheltuielilor de livrare) și vom organiza colectarea produsului cu curierul nostru, fără costuri suplimentare de la partea dvs. (cu excepția returnărilor din zone defavorizate sau pentru o sumă care depășește 24.250 RON). Vă cerem doar să returnați produsul ambalat așa cum l-ați primit, astfel încât să poată fi revândut ca nou. Unele produse, dacă au fost folosite (de exemplu, un blender sau o tunsă pentru animale) nu sunt incluse prin lege în produsele care pot profita de dreptul de retragere, în orice caz contactați-ne și cu siguranță vom găsi o soluție care să vă satisfacă.
  •  
    Care sunt metodele de plată acceptate?
    Plata cu cardul de credit
    Dacă alegeți să achiziționați prin metoda de plată cu cardul de credit, pe pagina Checkout va trebui să selectați între metodele de plată cu cardul de credit și apoi să faceți clic pe „Plasați comanda” pentru a introduce detaliile cardului și a efectua plata.
    Plata la livrare
    Rambursarea la livrare se plătește în numerar la livrarea coletului. Vă rugăm să pregătiți suma exact pe care îl găsiți în rezumatul comenzii dvs. pentru a deconta plata către curier atunci când primiți coletul nostru. Livrarea produselor va fi refuzată în cazul neplății cuantumului exact al comenzii. Cecurile nu sunt acceptate.
Reduceri