Căutări recente

Transport gratuit

La toate produsele

Descarca aplicatia Aosom Shopping
Aosom APP: Preturi mici si transport gratuit
0
Coșul meu
Subtotal de coș:
Arată coșul
LIVRARE
  •  
    Care este costul de transport pentru fiecare produs?
    Transportul în Romania este gratuit pentru toate produsele vândute și expediate de mărcile Aosom (Aosom, Homcom, Outsunny, Pawhut, Durhand, Vinsetto, Kleankin, Qaba, Soozier).
  •  
    Livrati la adresa mea?
    Pentru zonele defavorizate ne rezervăm dreptul de a anula comanda sau de a conveni asupra costurilor de transport în concordanță cu greutatea, volumul și numărul de articole pe care doriți să le cumpărați.
    Transportul către podea nu este asigurat de curier.
  •  
    Ce metodă de expediere utilizați?
    Folosim întotdeauna curierul mai rapid. De îndată ce comanda dvs. este gata de a fi trimis, vi se va trimite un cod de urmărire și puteți urma expedierea direct prin intermediul web în orice moment.
  •  
    Am furnizat o adresă de transport greșită, ce pot face?
    Trebuie să contactați serviciul nostru pentru clienți cât mai curând posibil pentru o schimbare de adresă (posibil în termen de 2 ore de la plată, în orice caz înainte de ora 18:00).
  •  
    Când livrați?
    Transportul va avea loc în termen de 48 de ore (sau, în orice caz, în prima zi lucrătoare) de la plata.
  •  
    După câte zile voi primi pachetul meu?
    Durata medie de livrare variază de la 5 la 7 zile din momentul în care curierul se preia de produs (sau produse) (de obicei în prima zi lucrătoare după comandă).
  •  
    De ce ai nevoie de numărul meu de telefon pentru transport?
    Curierii necesită un număr de telefon al clientului pentru a efectua expedierea. Curierul vă va contacta dacă are dificultăți în livrare sau dacă nu poate găsi pe nimeni la adresa indicată. Curierul vă va contacta, de asemenea, dacă pachetul este deteriorat sau dacă pachetul este pierdut.
  •  
    Pot urmări comanda mea?
    Sigur, în orice moment. Livrările sunt toate urmărite online și pot fi monitorizate printr-un cod care va fi trimis automat prin e-mail.
  •  
    Nu eram acasă când curierul a încercat să-mi livreze pachetul. Ce ar trebuii să fac?
    Curierul va face mai multe încercări de livrare în cazul în care nu se găsește nimeni la adresa indicată. După aceea, produsul achiziționat va rămâne în depozit câteva zile în sucursala de curierat cea mai apropiată de adresa indicată și unde puteți merge să o colectați cu o carte de identitate și numărul de expediere pe care vi-l vom trimite în momentul evaziunii.
  •  
    Ce ar trebui să fac în cazul în care pachetul sau obiectul meu este deteriorat?
    Dacă produsul pe care l-ați primit este deteriorat (de exemplu din cauza curierului) sau diferit de ceea ce este descris (de exemplu din cauza unei erori în logistică), contactați-ne imediat și puteți alege dacă va fi rambursat imediat (INCLUS costurile de livrare; EXCLUDEREA numerar la costurile de livrare) sau primiți imediat un produs nou fără costuri suplimentare. Produsul deteriorat / diferit va fi ridicat cu un curier pe cheltuiala noastră.
Reduceri