<span style="text-wrap:wrap;">DĂRUIEȘTE ȘI ECONOMISEȘTE: Reduceri de până la 30% la o selecție de produse</span>
Alege locatia de livrare
Optiunile si termenul de livrare pot varia in functie de locatie
+ Adauga o adresa noua
Adauga codul postal
Livrarea la
Cosul meu
Subtotal:
Informatii despre livrare
  • Pot schimba datele de livrare dupa plasarea comenzii?
    Datele de livrare nu pot fi modificare dupa ce ai plasat comanda. Asigura-te ca datele introduse in contul de client sunt corect completate.
  • Prin ce curieri expediati comenzile?
    Livram prin Sameday in 24h de la procesarea comenzii si Fedex in 4-7 zile lucratoare.
  • Livrarea e gratuita?
    Toate comenzile sunt livrate gratuit în toata tara pana in fata casei (locul unde poate ajunge duba).
  • Care este costul de transport pentru fiecare produs?
    Transportul in Romania este gratuit pentru toate produsele vandute si expediate de catre Aosom (Branduri:Homcom, Outsunny, Pawhut, Durhand, Vinsetto, Kleankin, Qaba, Soozier).
  • Livrati la adresa mea?
    Pentru zonele defavorizate ne rezervam dreptul de a anula comanda sau de a conveni asupra costurilor de transport in concordanta cu greutatea, volumul si numarul de articole pe care doriti sa le cumparati.
    Transportul pana la usa nu este asigurat de catre curier.
  • Am introdus adresa de livrare gresita, ce pot face?
    Daca comanda a fost prelucrata, adresa livrarii nu se poate schimba. Poti scrie numarul comenzii si noile date la adresa e-mail clienti@aosom.ro si agentii nostri vor verifica daca este posibil sa fie modificata.
  • In cate zile se va livra comanda mea?
    Durata medie de livrare variaza de la 5 la 7 zile din momentul in care curierul intra in posesia coletului/coletelor.
  • De ce este nevoie de numarul meu de telefon?
    Curierul are nevoie de numarul tau de telefon pentru a te contacta daca are dificultati cu livrare comenzii sau daca nu gaseste pe nimeni la adresa indicata.
  • Pot urmari comanda mea?
    De indata ce comanda este procesata, vei primi un cod de urmarire (AWB) pentru a urmari statusul livrarii in timp real direct pe pagina firmei de curierat.
  • Am primit coletul sau produsul deteriorat, ce trebuie sa fac?
    Daca ai primit coletul lovit sau produsul deteriorat, anunta-ne pe adresa noastra de e-mail clienti@aosom.ro, atasandu-ne si cateva poze. Vom inlocui produsul deteriorat cu unul nou (daca inca disponibil in stoc) sau il vom ridica si va vom rambursa cand acesta va ajunge in depozitul nostru.
  • Garanția Livrării la Timp
    1. Dacă nu primești pachetele până la data estimată de livrare, serviciul Garanției Livrării la Timp îți va oferi drept compensație un cupon de reducere de 10% pentru următoarea comandă (Fiecare comandă poate beneficia o singură dată de acest avantaj).
    2. Garanția Livrării la Timp se aplică doar comenzilor plasate de clienții înregistrați;
    3. Cum să obții cuponul: completând formularul de cerere pentru Garanția Livrării la Timp;
    4. Data de Livrare Garantată este cea mai târzie dată din estimarea livrării inclusă în emailul de confirmare a comenzii tale. Data la care pachetul a ajuns la adresa ta este determinată de informațiile de urmărire furnizate de expeditorul nostru. Te rugăm să rețiii, o încercare de livrare la sau înainte de data de livrare garantată este considerată a îndeplini garanția livrării la timp (adică, dacă se face o încercare de livrare dar este nereușită, sau dacă pachetul este returnat expeditorului din motive precum absența de la domiciliu).
    5. Circumstanțele potrivite sunt: Orice colet din comandă care nu sosește înainte de ora anticipată ca fiind cea mai târzie pentru livrare;
    6. Următoarele circumstanțe nu sunt potrivite:
    · Clientul furnizează o adresă de livrare sau un cod poștal incorect la finalizarea comenzii
    · Comenzi pentru distribuitori, comenzi fără cont
    · Comenzile pentru care s-a solicitat o returnare sau schimb fără motiv
    7. Pentru comenzile plătite prin transfer bancar, timpul anticipat pentru ultima dată de sosire va fi prelungit cu numărul de zile de întârziere în efectuarea plății. De exemplu, dacă o comandă este plasată pe 10 iunie cu o dată estimată pentru ultima sosire pe 14 iunie, dar transferul bancar este finalizat pe 14 iunie, atunci data estimată pentru ultima sosire va fi amânată pentru 20 iunie (excluzând weekendurile și sărbătorile publice).
    8. Dacă un colet nu ajunge până la Data de Livrare Garantată din cauza unei circumstanțe neprevăzute, care este dincolo de controlul nostru ("Eveniment de Forță Majoră"), cum ar fi acte de Dumnezeu, dezastre naturale, cutremure, condiții meteorologice severe, greve, restricții legate de pandemie, război, tulburări civile, ordine sau acțiuni guvernamentale, urgențe naționale sau regionale, întreruperi ale telecomunicațiilor, pene de curent, servicii de transport inadecvate sau alte evenimente similare care sunt dincolo de controlul nostru rezonabil. Determinarea dacă un eveniment constituie un Eveniment de Forță Majoră va fi făcută de noi, la discreția noastră exclusivă.
    Te rugăm să contactezi echipa noastră de Servicii pentru Clienți pentru orice întrebări.