
-
Care este costul de transport pentru fiecare produs?Transportul in Romania este gratuit pentru toate produsele vandute si expediate de catre Aosom (Branduri:Homcom, Outsunny, Pawhut, Durhand, Vinsetto, Kleankin, Qaba, Soozier).
-
Livrati la adresa mea?Pentru zonele defavorizate ne rezervam dreptul de a anula comanda sau de a conveni asupra costurilor de transport in concordanta cu greutatea, volumul si numarul de articole pe care doriti sa le cumparati.Transportul pana la usa nu este asigurat de catre curier.
-
Am introdus adresa de livrare gresita, ce pot face?Daca comanda a fost prelucrata, adresa livrarii nu se poate schimba. Poti scrie numarul comenzii si noile date la adresa e-mail clienti@aosom.ro si agentii nostri vor verifica daca este posibil sa fie modificata.
-
In cate zile se va livra comanda mea?Durata medie de livrare variaza de la 5 la 7 zile din momentul in care curierul intra in posesia coletului/coletelor.
-
De ce este nevoie de numarul meu de telefon?Curierul are nevoie de numarul tau de telefon pentru a te contacta daca are dificultati cu livrare comenzii sau daca nu gaseste pe nimeni la adresa indicata.
-
Pot urmari comanda mea?De indata ce comanda este procesata, vei primi un cod de urmarire (AWB) pentru a urmari statusul livrarii in timp real direct pe pagina firmei de curierat.
-
Am primit coletul sau produsul deteriorat, ce trebuie sa fac?Daca ai primit coletul lovit sau produsul deteriorat, anunta-ne pe adresa noastra de e-mail clienti@aosom.ro, atasandu-ne si cateva poze. Vom inlocui produsul deteriorat cu unul nou (daca inca disponibil in stoc) sau il vom ridica si va vom rambursa cand acesta va ajunge in depozitul nostru.