Martie aduce bucurie!
De ce sa ne alegi? Vezi mai mult
Alege locatia de livrare
Optiunile si termenul de livrare pot varia in functie de locatie
+ Adauga o adresa noua
Adauga codul postal
Livrarea la
Cosul meu
Subtotal:
Informatii despre livrare
  • Pot schimba datele de livrare dupa plasarea comenzii?
    Datele de livrare nu pot fi modificare dupa ce ai plasat comanda. Asigura-te ca datele introduse in contul de client sunt corect completate.
  • Prin ce curieri expediati comenzile?
    Livram prin Sameday in 24h de la procesarea comenzii si Fedex in 4-7 zile lucratoare.
  • Livrarea e gratuita?
    Toate comenzile sunt livrate gratuit în toata tara pana in fata casei (locul unde poate ajunge duba).
  • Care este costul de transport pentru fiecare produs?
    Transportul in Romania este gratuit pentru toate produsele vandute si expediate de catre Aosom (Branduri:Homcom, Outsunny, Pawhut, Durhand, Vinsetto, Kleankin, Qaba, Soozier).
  • Livrati la adresa mea?
    Pentru zonele defavorizate ne rezervam dreptul de a anula comanda sau de a conveni asupra costurilor de transport in concordanta cu greutatea, volumul si numarul de articole pe care doriti sa le cumparati.
    Transportul pana la usa nu este asigurat de catre curier.
  • Am introdus adresa de livrare gresita, ce pot face?
    Daca comanda a fost prelucrata, adresa livrarii nu se poate schimba. Poti scrie numarul comenzii si noile date la adresa e-mail clienti@aosom.ro si agentii nostri vor verifica daca este posibil sa fie modificata.
  • In cate zile se va livra comanda mea?
    Durata medie de livrare variaza de la 5 la 7 zile din momentul in care curierul intra in posesia coletului/coletelor.
  • De ce este nevoie de numarul meu de telefon?
    Curierul are nevoie de numarul tau de telefon pentru a te contacta daca are dificultati cu livrare comenzii sau daca nu gaseste pe nimeni la adresa indicata.
  • Pot urmari comanda mea?
    De indata ce comanda este procesata, vei primi un cod de urmarire (AWB) pentru a urmari statusul livrarii in timp real direct pe pagina firmei de curierat.
  • Am primit coletul sau produsul deteriorat, ce trebuie sa fac?
    Daca ai primit coletul lovit sau produsul deteriorat, anunta-ne pe adresa noastra de e-mail clienti@aosom.ro, atasandu-ne si cateva poze. Vom inlocui produsul deteriorat cu unul nou (daca inca disponibil in stoc) sau il vom ridica si va vom rambursa cand acesta va ajunge in depozitul nostru.