Căutări recente

    Transport gratuit

    La toate produsele

    Descarca aplicatia Aosom Shopping
    App Aosom: Descarca si primeste 15% EXTRA-reducere
    0
    Coșul meu
    Subtotal de coș:
    Arată coșul
    Dreptul de retur
    Noi, la AOSOM Romania, suntem foarte atenți la așteptările clienților care cumpără produsele noastre. Acesta este motivul pentru care facem tot posibilul să ne asigurăm că achiziția dvs. este întotdeauna satisfăcută 100%, dar dacă acest lucru nu se întâmplă, puteți profita de politica noastră de retragere.

    Dacă, pe de altă parte, v-ați schimbat părerea și doriți să returnați produsul achiziționat, nu trebuie să ne oferiți explicații cu privire la motiv, vom restitui costul total al produsului, în afară de costul de transport prentru livrarea acestui la depozitul nostru. Vă solicităm să returnați produsul ambalat așa cum l-ați primit, pentru a putea fi revândut ca nou. Unele produse dacă au fost utilizate (de exemplu, un blender sau o tunsoare de păr pentru animale) nu sunt incluse prin lege în produsele care pot profita de dreptul de retragere, în orice caz, contactați-ne și vom găsi cu siguranță o soluție care vă satisface.
    Cum se face un retur?
    1. Cerere de retur.
    Contactați serviciul nostru de asistență clienți la: [email protected] , care vă va oferi toate detaliile pentru a organiza returul.

    2.
    Puteți exercita dreptul de retragere prevăzut de lege, de asemenea, trimițând formularul standard de retragere, menționat în anexa I partea B al cărui text este publicat în Termenii și condițiile de utilizare online sau prin intermediul unui declarație explicită care conține voința de a se retrage din contract.

    Fără grabă, vă oferim 14 zile pentru a vă gândi la returnarea produsului!
    Garanția noastră
    Garanția produselor noastre este cea prevăzută de legislația în vigoare: 2 ani în cazul vânzării către persoane fizice, 1 an în cazul vânzării cu factură îndreptată către un număr de TVA (care poate fi solicitat prin e-mail chiar și după achiziție)

    În cazul primirii produselor care nu respectă comenzile sau sunt defecte, CLIENTUL are dreptul de a restabili conformitatea produsului fără taxe, prin repararea sau înlocuirea produsului. CLIENTUL poate exercita acest drept în cazul în care defectul apare în termen de doi ani de la livrarea mărfii și raportează defectul către AOSOM în termen de 60 de zile de la descoperirea defectului.
    Reduceri