Reduceri de Mai de până la 35%
De ce sa ne alegi? Vezi mai mult
Alege locatia de livrare
Optiunile si termenul de livrare pot varia in functie de locatie
+ Adauga o adresa noua
Adauga codul postal
Livrarea la
Cosul meu
Subtotal:
Retur si garantie
Dreptul de retur
In cazul in care, te-ai razgandit si doresti sa returnezi produsul achizitionat, ne poti solicita returul in maximum 14 zile de la livrarea acestuia. Vom restitui costul total al produsului, mai putin costul de transport prentru livrarea acestuia inapoi in depozitul nostru. Returnarea produselor este posibila si prin alte modalitati decat cele oferite de noi, dar in totalitate pe costurile tale.

Comenzile refuzate la primire si care se intorc inapoi in depozitul de destinatie, vor fi rambursate in momentul receptionarii comenzii. Vom restitui costul total al produsului, mai putin costul de transport prentru returnarea acestuia inapoi in depozitul nostru.

Te informam faptul ca retururile sunt acceptate doar in cutia originala, sa aiba toate componentele si sa fie dezasamblate. Unele produse care au fost utilizate (de exemplu, un blender sau o masina de tuns pentru animale de companie etc.) nu sunt incluse prin lege in produsele eligibile care beneficiaza de dreptul de retur.
In cazurile in care motivul pentru care doriti sa returnati produsul tine de eventuale defecte de fabricatie, noi ne asumam responsabilitatea de a-l inlocui cu un nou produs sau de a va returna toti banii. 

*Ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor fragile si care au ajuns deteriorate in urma transportului. In schimb, vom proceda cu restituirea sumei achitate.

** Ne rezervam dreptul de a nu accepta in retur produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizare si/sau cele care prezinta urme vizibile de uzura, folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri si/sau cele carora le lipsesc accesoriile.

***Conform OUG 34/2014 persoanele juridice nu intra in categoria consumatorilor, prin urmare Aosom isi rezerva dreptul de a refuza returul/retragerea din contract a persoanelor juridice in cazurile in care produsele comandate sunt conforme. Totodata, Aosom are dreptul de a refuza inclusiv returul cantitatilor mari de produse conforme din partea persoanelor juridice.
Cum se face un retur?
Daca ai decis sa returnezi un produs, este necesar sa ne comunici intentia de returnare. Poti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:
- Telefonic;
- Prin Email;
- Prin Formularul de Contact.

Informatii privind restituirea banilor

 

In cazul achizitiilor facute cu plata online, suma va fi restituita pe contul folosit la plasarea comenzii.

Daca metoda de plata selectata a fost transfer bancar sau plata la livrare, vom restitui suma achitata pe contul indicat de dvs. in momentul in care primiti instructiunile de retur.

In cazul in care, ai ales optiunea de plata in rate Mokka, rambursarea se va face direct din platforma partenerului nostru.

Returnarea contravalorii produsului se face atunci cand receptionam returul in depozitul nostru. In cazul in care nu ai primit nici un e-mail in 14 zile de la returnarea acestuia, ne poti contacta pentru mai multe detalii la adresa noastra de e-mail clienti@aosom.ro.


Garantia noastra
Garantia produselor noastre este cea prevazuta de legislatia in vigoare: 2 ani pentru comenzile plasate pe persoana fizica si 1 an pentru comenzile plasate pe persoana juridica.

In cazul primirii produsului neconform sau defect, clientul are dreptul de a restabili conformitatea acestuia fara taxe suplimentare. Se poate exercita acest drept pe toata durata garantiei. Defectul sau neconformitatea trebuie sa fie semnalat companiei Aosom in termen de 60 de zile de la descoperirea acestuia.

In caz de defecte vizibile si/sau piese lipsa ale produselor, ne puteti semnala acest lucru nu mai tarziu de 8 zile de la data livrarii coletului. In lipsa unei informari in caz de defecte vizibile si/sau piese lipsa ale produselor in termenul mai sus mentionat, Aosom isi rezerva dreptul de a nu rambursa/inlocui produsul.