+40 312294730 clienti@aosom.ro
Vrei sa devii un client AOSOM BUSINESS? Cont Business - Logare
Livrare in
România
De ce sa ne alegi? Vezi mai mult
Alege locatia de livrare
Optiunile si termenul de livrare pot varia in functie de locatie
+ Adauga o adresa noua
Adauga codul postal
Livrarea la
Retur si garantie
Dreptul de retur
In cazul in care, te-ai razgandit si doresti sa returnezi produsul achizitionat, poti exercita dreptul de retur in maximum 14 zile de la livrarea acestuia. Vom restitui costul total al produsului, mai putin costul de transport prentru livrarea acestuia inapoi in depozitul nostru. Returnarea produselor este posibila si prin alte modalitati decat cele oferite de noi, dar in totalitate pe costurile tale.

Comenzile refuzate la primire si care se intorc inapoi in depozitul de destinatie, vor fi rambursate in momentul receptionarii comenzii. Vom restitui costul total al produsului, mai putin costul de transport prentru returnarea acestuia inapoi in depozitul nostru.

Te informam faptul ca retururile sunt acceptate doar in cutia originala si dezasamblate asa cum au fost livrate. Unele produse care au fost utilizate (de exemplu, un blender sau o tunsoare de par pentru animale etc.) nu sunt incluse prin lege in produsele eligibile pentru dreptul de retur.

In momentul in care receptionam coletele in depozitul nostru, acestea sunt verificate si ulterior putem proceda cu rambursarea. In cazul in care nu ai primit nici un e-mail in 14 zile de la returnarea acestuia, cu privire la restituirea sumei, ne poti contacta pentru mai multe detalii la adresa noastra de e-mail clienti@aosom.ro.

*Ne rezervam dreptul de a nu accepta in retur produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate si/sau cele care prezinta urme vizibile de uzura, folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, si/sau cele carora le lipsesc accesoriile.

**Conform OUG 34/2014 persoanele juridice nu intra in categoria consumatorilor, prin urmare Aosom isi rezerva dreptul de a refuza returul/retragerea din contract a persoanelor juridice in cazurile in care produsele comandate sunt conforme. Totodata, Aosom are dreptul de a refuza inclusiv returul cantitatilor mari de produse conforme din partea persoanelor juridice.
Cum se face un retur?
Daca ai decis sa returnezi un produs, este necesar sa ne comunici intentia de returnare. Poti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:
- Telefonic;
- Prin Email;
- Prin Formularul de Contact.
Garantia noastra
Garantia produselor noastre este cea prevazuta de legislatia in vigoare: 2 ani pentru comenzile plasate pe persoana fizica si 1 an pentru comenzile plasate pe persoana juridica.

In cazul primirii produsului neconform sau defect, clientul are dreptul de a restabili conformitatea acestuia fara taxe suplimentare. Se poate exercita acest drept pe toata durata garantiei. Defectul sau neconformitatea trebuie sa fie semnalat companiei Aosom in termen de 60 de zile de la descoperirea acestuia.

In caz de defecte vizibile si/sau piese lipsa ale produselor, ne puteti semnala acest lucru nu mai tarziu de 8 zile de la data livrarii coletului. In lipsa unei informari in caz de defecte vizibile si/sau piese lipsa ale produselor in termenul mai sus mentionat, Aosom isi rezerva dreptul de a nu rambursa/inlocui produsul.